maandag 5 maart 2012

jullie waren weer fantastisch!!!!

Vanwege het bestuur wensen we iedereen te bedanken die een handje heeft toegestoken tijdens het tornooi.

Ik denk dat we mogen terugblikken op een heel goed tornooi en dit is dankzij jullie hulp. Als ik met mensen van andere clubs praat dan staan die er altijd versteld van dat wij zoveel mensen hebben om te helpen. Ik denk dat het organisatorisch een van de beste tornooien is in Vlaanderen.

Dit jaar heb ik spijtig genoeg niet kunnen helpen maar ik heb toch opgevangen dat:
- de wedstrijden bijna allemaal op tijd zijn kunnen starten
- er geen klachten waren van spelers
- er meer eten verkocht is dan dat we verwacht hadden
- ook Ronny De Langhe tevreden was met de verkoop
-....

Kortom, een schitterend tornooi. We mogen toch weer fier zijn op onze club.

Nogmaals bedankt

1 opmerking:

Geert DM zei

volgens mij gaan we van andere clubs aanvragen krijgen om die 2 terreinverantwoordelijken te kunnen huren